Бешанковіцкі раённы выканаўчы камітэт

Бешанковіцкі раённы архіў

ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА "БЕШАНКОВІЦКІ РАЁННЫ АРХІЎ"

Юрыдычны адрас:
211361, вул. Савецкая, 15/1
г. п. Бешанковічы  Віцебскай вобласці

(каб. №5)

Тэл.: 8 (02131) 6 40 72 
E-mail: arhiv@beshenkovichi.gov.by

 Рэжым працы:
панядзелак – пятніца: з 8.00 да 17.00 
1-ы і 3-і чацвер месяца з 8.00 да 18.00

абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
выхадныя – субота, нядзеля

Дырэктар архіва 

Шведава Людміла Ігараўна

каб. №5, тэл. 8 (02131) 6 40 72 

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб

1-ы чацвер месяца з 8.00 да 18.00

3-і чацвер месяца з 8.00 да 17.00

абедзенны перапынак з 13.00 ды 14.00

Пры адсутнасці дырэктара архіва прыём ажыццяўляе архівіст

каб. №5, тэл. 8 (02131) 6 40 72 

Папярэдні запіс на прыём да дырэктара архіва ажыццяўляецца па 

тэл. 8 (02131) 6 40 72 

Прыём па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб 

панядзелак – пятніца:
з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00

Адказны специаліст – архівіст 

Пры адсутнасці архівіста прыём здзяйсняе дырэктар архіва 

Шведава Людміла Ігараўна

Звароты ў дзяржаўную ўстанову "Бешанковіцкі раённы архіў" могуць быць накіраваны: 

  • поштай па адрасе: вул. Чуклая, 13, 211361, г.п.Бешанковічы, Віцебская вобласть;
  • на адрас электроннай пошты arhiv@beshenkovichi.gov.by
  • па сістэме міжведамаснага электроннага дакументазвароту (для юрыдычных асоб)


ГРАФІК
правядзення «прамых телефонных ліній»

з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі

дырэктарам дзяржаўнай установы

«Бешанковіцкі раённы архіў» на 2025 год

Месяц

Дата

Час правядзення

Люты

20.02.2025

0900 - 1100

Май

22.05.2025

0900 - 1100

Жнівень

21.08.2025

0900 - 1100

Лістапад

20.11.2025

0900 - 1100

Звароты грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, юрыдычных асоб разглядаюцца ў дзяржаўнай установе "Бешанковіцкі раённы архіў" у адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб».

Графік прыёму

грамадзян і юрыдычных асоб па ажыццяўленні

адміністрацыйных працэдур

панядзелак – пятніца: з 8.00 да 17.00 
1-ы і 3-і чацвер месяца з 8.00 да 18.00

абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
выхадныя – субота, нядзеля

Адказны спецыяліст – архівіст 

Пры адсутнасці архівіста прыём здзяйсняе дырэктар архіва 

Шведава Людміла Ігараўна

Прыём заяў грамадзян і выдача рашэнняў па адміністрацыйных працэдурах аб выдачы архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста) па запытах сацыяльна-прававога характару ажыццяўляецца ў службе "Адно акно" Бешанковіцкага раённага выканаўчага камітэта па адрасе: г.п. Бешанковічы, вул. Чуклая, 13, каб. 18 (1 паверх).

Адміністрацыйная скарга можа быць пададзена на працягу аднаго года з дня прыняцця адміністрацыйнага рашэння, якое абскарджваецца.

Вышэйстаячая арганізацыя:

Бешанковіцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: г.п.Бешанковічы, вул.Чуклая, 13

тэлефон /факс: 8(02131) 6 42 45

Курыруючая арганізацыя:

Отдел государственной регистрации коммерческих (некоммерческих) организаций, юридической экспертизы документов и организации деятельности архивных учреждений главного управления юстиции 
Витебского областного исполнительного комитета
 
Адрас: 210015, г. Віцебск, вул. Праўды, 18 

Тэлефон (факс): 8 (0212) 67 66 79

Асноўная дзейнасць дзяржаўнага архіва “Бешанковіцкі раённы архіў”

  • Прыём, захоўванне, улік дакументаў Нацыянальнага архіўнага фонду пастаяннага захоўвання і па асабовым складзе ліквідаваных суб'ектаў гаспадарання Бешанковіцкага раёна.
  • Выкарыстанне архіўных дакументаў для патрэб дзяржавы, у мэтах забеспячэння сацыяльных правоў і законных інтарэсаў грамадзян.
  • Прыём зацікаўленых асоб і ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур па выдачы архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста), выканання запытаў сацыяльна-прававога характару на аснове архіўных дакументаў.
  • Праца ў аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме «Узаемадзеянне» па прадстаўленні звестак аб дакументах ліквідаваных арганізацый, якія паступілі на захоўванне і спынілі дзейнасць індывідуальных прадпрымальнікаў.
  • Аказанне метадычнай, кансультацыйнай і практычнай дапамогі юрыдычным асобам, індывідуальным прадпрымальнікам па пытаннях забеспячэння захаванасці, уліку выкарыстання дакументаў, арганізацыі справаводства і функцыянавання архіваў.

Кансультаванне, прыём прадстаўнікоў юрыдычных асоб па пытаннях арганізацыі справаводства і функцыянавання архіваў: панядзелак - пятніца з 8.00 - 17.00 з перапынкам на абед з 13.00 да 14.00.

Прыём на захоўванне ў архіў дакументаў ад прадстаўнікоў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у сувязі з ліквідацыяй, спыненнем прадпрымальніцкай дзейнасці: панядзелак - пятніца з 8.00 - 17.00 з перапынкам на абед з 13.00 да 14.00.

Зона абслугоўвання: г.п.Бешанковічы і Бешанковіцкі раён.

Колькасць уключаных у спіс арганізацый, якія кантралююцца архівам, - 71

Характарыстыка дакументаў архіва

На захоўванні на 01.01.2025: 262 фондаў, у тым ліку 2 калекцыі, 23524 адзінкі захоўвання

Храналагічны перыяд: з 1944 г. па цяперашні час

Адміністрацыйныя працэдуры ў сферы архіўных спраў

Для заинтересованных лиц