Бешанковіцкі раённы выканаўчы камітэт

Беларуская версія сайта знаходзіцца ў тэставым рэжыме

Адрас райвыканкама: 211361, Віцебская вобласць, г.п. Бешанковічы, вул. Чуклая, 13

Тэлефон прыёмнай: 8 (02131) 6-42-45

E-mail: priemnay@beshenkovichi.gov.by

Бешанковічы - 575 Бешанковічы- 575 Бешанковічы - 575 Бешанковічы - 575 Бешанковічы - 575
Бешанковічы - 575
Бешанковічы - 575
Бешанковічы- 575
Бешанковічы - 575
Бешанковічы - 575
Бешанковічы - 575
Галоўная / Адно акно / Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-3 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»:

1. Заява зацікаўленай асобы падаецца на беларускай і (або) рускай мовах.

2. Заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь разам з падачай заявы зацікаўленай асобы ў пісьмовай або вуснай форме можа быць прадугледжана магчымасць падачы такой заявы ў электроннай форме.

3. Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яе доступу:

- без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі, указаных у абзацах трэцім і чацвёртым сапраўднай часткі;

- з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ўстанаўліваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

- з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

4. Калі заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не вызначаны звесткі, якія павінны змяшчацца ў заяве зацікаўленай асобы, якая падаецца ў электроннай форме, у такой заяве павінны змяшчацца наступныя звесткі:

- найменне ўпаўнаважанага органа, у які падаецца заява;

- звесткі аб зацікаўленай асобе:

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства (месца знаходжання) - для грамадзяніна, які не з'яўляецца індывідуальным прадпрымальнікам;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства, рэгістрацыйны нумар у Адзіным дзяржаўным рэгістры юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, найменне дзяржаўнага органа, іншай дзяржаўнай арганізацыі, якія ажыццявілі дзяржаўную рэгістрацыю, - для індывідуальнага прадпрымальніка;

- найменне і месца знаходжання, рэгістрацыйны нумар у Адзіным дзяржаўным рэгістры юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, найменне дзяржаўнага органа, іншай дзяржаўнай арганізацыі, якія ажыццявілі дзяржаўную рэгістрацыю, - для юрыдычнай асобы;

- найменне адміністрацыйнай працэдуры, за ажыццяўленнем якой звяртаецца зацікаўленая асоба;

- пералік дакументаў і (або) звестак (пры іх наяўнасці), якія прадстаўляюцца разам з заявай зацікаўленай асобы;

- звесткі аб унясенні платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы (уліковы нумар аперацыі (транзакцыі) у адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы або адзнака аб зробленым плацяжы, калі ўказанне гэтага нумара не патрабуецца для пацверджання факта аплаты) – у выпадку ўнясення платы праз выкарыстанне такой сістэмы;

- подпіс грамадзяніна, або подпіс кіраўніка юрыдычнай асобы або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць заяву, або подпіс прадстаўніка зацікаўленай асобы.

5. Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым гэтым Законам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме, з улікам асаблівасцей, прадугледжаных гэтым Законам.

Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара

Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара вызначаны Палажэннем «Аб парадку атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара» зацверджанага Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 22.08.2017 г. № 637.

Выдача ўнікальнага ідэнтыфікатара

Найменне

Дакументы і (або) звесткі,
якія прадстаўляюцца грамадзянінам

Памер
аплаты

Тэрмін дзеяння
дакумента

Заўвага

Выдача ўнікальнага ідэнтыфікатара

Пашпарт

Бясплатна

Бетэрмінова

Нарматыўныя дакументы

Унікальны ідэнтыфікатар – сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты электронны кабінет, у дачыненні да якіх заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах устаноўлена такая форма іх ажыццяўлення.

Унікальны ідэнтыфікатар дазваляе ўвайсці ў персанальны электронны кабінет на адзіным партале электронных паслуг і ажыццявіць:

  • падачу (адклiканне) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
  • атрыманне адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях);
  • падачу (адклiканне) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара неабходна звярнуцца ў службу «адно акно» мясцовага выканаўчага і распарадчага органа па месцы пражывання, у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг ці ў іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў на выдачу ўнікальнага ідэнтыфікатара з дакументам, які сведчыць асобу.

Унікальны ідэнтыфікатар уключае ў сябе лагін (імя ўліковага запісу грамадзяніна ў ААІС) і пароль.

Прымяненне ўнікальнага ідэнтыфікатара дазваляе грамадзяніну атрымаць доступ у асабісты электронны кабінет.

Асабісты электронны кабінет фарміруецца ў аўтаматычным рэжыме адначасова з атрыманнем грамадзянінам унікальнага ідэнтыфікатара.

Грамадзянін мае права самастойна змяніць першасны пароль, а таксама ў далейшым фармаваць новы пароль неабмежаваную колькасць разоў.

Змена першаснага пароля і фармаванне новага ажыццяўляюцца пры аўтарызацыі ў асабістым электронным кабінеце.

Адзнака аб атрыманні паведамлення засведчваецца подпісам грамадзяніна.

У выдачы грамадзяніну ўнікальнага ідэнтыфікатара адмаўляецца ў выпадках:

  • непрадстаўлення дакумента, які засведчвае асобу, і (або) нязгоды на правядзенне зверкі звестак, указаных грамадзянінам пры падачы заявы аб выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара, у парадку, вызначаным гэтым Палажэннем;
  • прадастаўленне несапраўднага дакумента, які пацвярджае асобу;
  • наяўнасці ўнікальнага ідэнтыфікатара;
  • выяўлення факту неадпаведнасці звестак аб грамадзяніне і дакуменце, які сведчыць асобу, пры правядзенні зверкі згодна з пунктам 7 гэтага Палажэння.

Грамадзянін мае права адмовіцца ад выкарыстання ўнікальнага ідэнтыфікатара з дапамогай падачы адпаведнай пісьмовай заявы ў службу выдачы і прад'яўлення дакумента, які сведчыць асобу.

Адмова грамадзяніна ад выкарыстання ўнікальнага ідэнтыфікатара вядзе да спынення магчымасці ажыццяўлення праз асабісты электронны кабінет адміністрацыйных працэдур у электроннай форме з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара ў якасці спосабу доступу да адзінага партала. Пры гэтым работнік службы выдачы ініцыюе блакіроўку доступу да асабістага электроннага кабінета з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг

Інтэрнэт-рэсурсы